Gyakori kérdések – utazásszervezők
  1. Hány példányban kell aláírni a partneri szerződést?

    A partneri szerződést minimum 3 példányban kell aláírni és visszaküldeni. A 3 példányból egyet küldünk vissza az utazásszervezőknek.

  2. Az általános szerződési feltételeket is vissza kell küldeni?

    A szerződés aláírásával a Partner tudomásul veszi az ÁSZF feltételeit, ezért azt nem kell visszaküldeniük.

  3. Milyen postacímre küldhetjük a szerződéseket?

    Országgyűlés Hivatala – Társadalmi Kapcsolatok Hivatala
    1055 Budapest, Kossuth tér 1–3.

  4. Faxon, illetve szkennelve küldhetem a szerződést?

    Az eredeti, aláírt szerződés kizárólag postai úton küldhető vissza.

  5. Hogyan írjam alá a szerződést?

    A szerződés mindhárom példányát eredeti aláírással kell ellátni, jogi személy esetén cégszerű aláírással. Kérjük a kék színű toll alkalmazását.

  6. Ki kell-e tölteni a szerződésben a fizetési módozatot?

    Igen, a partneri szerződés lábjegyzetében jelöltek szerint a választott fizetési módozatot kötelező megjelölni, a fizetési módozat megnevezése előtt szereplő négyzetbe tett x vagy + jellel.

  7. Mi a teendőm, ha havonta és utólag szeretném kifizetni a látogatások összegét?

    Ez esetben Önnek a havi elszámolási módozatot kell választania. Ekkor a Hivataltól kapott biztosíték (kauciós díj) mértékének szerepelnie kell a partneri megállapodásban, ezért a szerződés érvényessége érdekében, kérjük, írja be ezt is a megállapodásba.

  8. Amennyiben a havi elszámolási módozatot választom (azaz a kauciós fizetési módot), hova utalhatom a kaució összegét?

    Számlavezető pénzintézet neve: Magyar Államkincstár
    Kedvezményezett neve: Országgyűlés Hivatala
    Kedvezményezett pénzforgalmi jelzőszáma: 10032000-01400805-00000000

  9. Kapok-e számlát a kaució összegéről?

    A biztosíték összegéről a Hivatal számlát nem állít ki. A biztosíték (kaució) átutalását követően a Hivatal ”Biztosítékelhelyezési bizonylat” címen nyilatkozatot állít ki a Partnerek számára.

  10. Milyen feltétele van annak, hogy a jegyrendszerben regisztrálhassak?

    1. Amennyiben Ön a havi elszámolási módozatot választotta, úgy az aláírt szerződés megérkezését és a biztosíték számlánkon történő jóváírását követően küldünk Önöknek a jelszó igénylő adatlapon feltüntetett e-mail címre egy felhasználónevet és egy jelszót. Ezzel beléphetnek a jegyrendszerbe.

    2. Amennyiben Önök a készpénzfizetési módozatot választották, úgy az aláírt szerződés megérkezését követően a jelszóigénylő adatlapon feltüntetett e-mail címre egy felhasználónevet és egy jelszót küldünk.

  11. Hogyan tudok jelszót igényelni?

    Szerződött partnereink a www.parlament.hu/latogatas oldalon a „jelszóigénylő lap” cím alatt található dokumentum kitöltésével és az idegenforgalom@parlament.hu címre való visszaküldésével igényelhetnek jelszót.

  12. Hogyan kapom meg a felhasználónevemet és jelszavamat?

    A kitöltött „jelszóigénylő lap” e-mailen történő beérkezése után legkésőbb 1 munkanappal küldjük a felhasználónevet és a jelszót.

Az oldal tulajdonosa az Országgyűlés Hivatala © 2012

Az üzemeltetés technikai hátterét a Jegymester Kft. biztosítja.

Cím: Országgyűlés Hivatala – Közönségszolgálati Iroda, 1055 Budapest, Kossuth tér 1-3. | Tel.: + (36) 1 441-4415 idegenforgalom@parlament.hu | Térkép



 
Az Ön böngészője elavult

Az oldal megfelelő működéséhez kérjük, frissítse azt, vagy használjon másikat! FRISSÍTÉS MOST

×