Gyakori kérdések – utazásszervezők
  1. Hány példányban kell aláírni a partneri szerződést?

    A partneri szerződést minimum 3 példányban kell aláírni és visszaküldeni. A 3 példányból egyet küldünk vissza az utazásszervezőknek.

  2. Az általános szerződési feltételeket is vissza kell küldeni?

    A szerződés aláírásával a Partner tudomásul veszi az ÁSZF feltételeit, ezért azt nem kell visszaküldeniük.

  3. Milyen postacímre küldhetjük a szerződéseket?

    Országgyűlés Hivatala – Közönségszolgálati Főosztály
    1055 Budapest, Kossuth tér 1–3.

  4. Faxon, illetve szkennelve küldhetem a szerződést?

    Az eredeti, aláírt szerződés kizárólag postai úton küldhető vissza.

  5. Hogyan írjam alá a szerződést?

    A szerződés mindhárom példányát eredeti aláírással kell ellátni, jogi személy esetén cégszerű aláírással. Kérjük a kék színű toll alkalmazását.

  6. Ki kell-e tölteni a szerződésben a fizetési módozatot?

    Igen, a partneri szerződésben a választott fizetési módozatot kötelező megjelölni, a fizetési módozat megnevezése előtt szereplő négyzetbe tett x vagy + jellel.

  7. Mi a teendőm, ha havonta és utólag szeretném kifizetni a látogatások összegét?

    Ez esetben Önnek a havi elszámolási módozatot kell választania.

  8. Hova utalhatom a kötelező biztosíték összegét?

    Hivatal neve: Országgyűlés Hivatala
    Hivatal címe: H-1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
    Adószáma: 15300014-2-41
    Számlavezető pénzintézet neve: Magyar Államkincstár / Magyar Nemzeti Bank
    Számlavezető pénzintézet címe: H-1054 Budapest, Hold utca 4.
    Számlaszám: 10032000-01400805-00000000
    Számla devizaneme: HUF
    SWIFT/BIC kódja: MANEHUHB
    IBAN kódja: HU 19 1003 2000 0140 0805 0000 0000

  9. Kapok-e számlát a kaució összegéről?

    A biztosíték összegéről a Hivatal számlát nem állít ki. A biztosíték (kaució) átutalását követően a Hivatal ”Biztosítékelhelyezési bizonylat” címen nyilatkozatot állít ki a Partnerek számára.

  10. Milyen feltétele van annak, hogy a jegyrendszerben regisztrálhassak?

    A 3 eredeti szerződés megküldésével és a biztosíték összegének befizetésével egy időben e-mailen kell megküldeni a jelszóigénylő lapot. Az aláírást követően írásban megküldjük a rendszerhez szükséges adatokat.

  11. Hogyan tudok jelszót igényelni?

    Szerződött partnereink a parlament.jegymester.hu oldalon a „jelszóigénylő lap” cím alatt található dokumentum kitöltésével és az idegenforgalom@parlament.hu címre való visszaküldésével igényelhetnek jelszót.

  12. Hogyan kapom meg a felhasználónevemet és jelszavamat?

    A kitöltött „jelszóigénylő lap” e-mailen történő beérkezése után legkésőbb 1 munkanappal küldjük a felhasználónevet és a jelszót.

Az oldal tulajdonosa az Országgyűlés Hivatala © 2012

Az üzemeltetés technikai hátterét a Jegymester Kft. biztosítja.

Cím: Országgyűlés Hivatala – Közönségszolgálati Főosztály, 1055 Budapest, Kossuth tér 1-3. | Tel.: + (36) 1 441-4415 idegenforgalom@parlament.hu | Térkép



 
Az Ön böngészője elavult

Az oldal megfelelő működéséhez kérjük, frissítse azt, vagy használjon másikat! FRISSÍTÉS MOST

×